Pre 3 седмице

E-commerce je budućnost! Da li ste konačno spremni da zakoračite u svet online prodaje?

online prodaja u srbiji i zašto je ecommerce bitan

Sećate li se vremena kada smo svi morali da jurimo po radnjama tražeći ono što nam treba? E pa, ta vremena su prošla i to davno. Dok su se neki i opirali pre pandemije, od tog doba više ništa nije isto. Zvanični podaci na stranici e-Commerce Asocijacije Srbije pokazuju da e-trgovina u Srbiji raste astronomskom brzinom iz godine u godinu

Danas možete da kupite bilo šta, od čarapa do automobila, dok sedite u pidžami na kauču. Na tržištu uveliko postoje veliki igrači kao što su Ananas i Šopster. Posedovanje online prodavnice više nije naučna fantastika, već nešto što se mora imati u mnogim granama.

Zašto je e-commerce tako poseban?

Hajde da vidimo glavne prednosti koje će vas možda naterati da se zapitate „Zašto još uvek nemam internet prodavnicu?“:

  • Zamislite prodavnicu koja nikad ne spava! Dok vi mirno sanjate, neko sa druge strane sveta možda baš tada kupuje vaše proizvode. Online prodavnica radi 24/7, bez prekovremenog rada ili dodatnih troškova za osoblje.
  • Koliko vam košta zakup lokala u centru grada? A šta kažete na virtuelnu radnju koja može da dopre do cele planete? E-commerce vam omogućava da zaboravite na astronomske kirije i fokusirate se na ono što je stvarno bitno – vaše proizvode i kupce.
  • Da li ste nekad poželeli da znate šta vaši kupci stvarno misle i žele? Sa internet prodavnicom dobijate kristalnu kuglu u vidu analitike! Možete da vidite šta ljudi traže, šta im se sviđa, pa čak i zašto odustaju od kupovine. To je kao da imate super moć čitanja misli vaših kupaca.

Onlajn prodavnica se može i prodati

Znate šta je još super kod e-commerce biznisa? Ako ikada poželite da ga prodate, imećete nešto stvarno vredno. Na našem portalu Bizzy uveliko vidimo porast oglasa online prodavnica koje su drugi razvijali nekoliko godina i sada ih ustupaju, sa već razrađenom bazom kupaca.

Dobijate bazu kupaca, istoriju prodaje, utabane digitalne staze do vaših kupaca – sve što novi vlasnik može odmah da iskoristi i nadogradi. To stvara određenu dozu fleksibilnosti jer možete da izađete iz onlajn biznisa kada se zasitite i samo prodate trgovinu i vratite deo ulaganja (ili više od uloženog).

Možda se pitate „Ali zar nije prekasno da krenem sa online prodajom? Zar nije tržište već prezasićeno?“ E-commerce tržište raste, a ovaj region svakako već kaska (hteli to da priznamo ili ne) za ostatkom sveta kada je trgovina putem interneta u pitanju. Dakle prostora ima mnogo.

Svaki dan je sve više ljudi koji preferiraju online kupovinu – od tinejdžera koji nikad nisu znali za život bez interneta, do baka koje su otkrile čari online šopinga tokom pandemije. Svi žele da kupe iz udobnosti doma.

Internet prodavnica vam takođe daje slobodu da eksperimentišete

Želite da isprobate novi proizvod? Samo ga dodajte u ponudu i pratite reakcije. Nije uspelo? Nema veze, nije vas koštalo kao otvaranje nove fizičke radnje.

Na kraju dana, e-commerce nije samo trend, već nova realnost poslovanja. To je kao što je nekad bilo pitanje „Da li da nabavim telefon za firmu?“ Danas se više niko to ne pita – jednostavno se podrazumeva. Tako će uskoro biti i sa online prodavnicom – pitanje neće biti „da li“, nego „kada“ i „kako“.

Ne dozvolite da vam budućnost promakne dok čekate savršen trenutak. Jer znate kako kažu – najbolje vreme da posadite drvo bilo je pre 20 godina. Drugo najbolje vreme je – sada!

Pogledajte sve aktuelne oglase onlajn prodavnica na našem portalu.

Danijel Milošević kopirajter i marketing strateg

Danijel Milošević

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *